Magyarország nyitólapja

Keresés
Találatok száma - 22 db
AirWolves Siklóernyős Portál

Az AirWolves az egyik legnagyobb európai siklóernyős starthely és közösségi portál. Starthelyek, hírek, beszámolók, fórum, siklóernyős felszerelések adás - vétele, klubok és iskolák, időjárás adatok, fényképek, videók és még rengeteg más. Oldalunkon a folyamatosan frissen lekérhető időjárási adatoknak köszönhetően pillanatok alatt megtudható, hogy melyik starthelyek repülhetőek az adott pillanatban. A beszámolók írásának lehetősége által bárki megírhatja repülési élményeit fotókkal és repülési naplóval színesítve. A piacot használva könnyen adhatunk el vagy vehetünk siklóernyős felszereléseket, kiegészítőket. Az AirWolves siklóernyős portál összefog mindent ami a magyarországi és európai siklóernyőzéssel kapcsolatos.

Allisports

Amerikai extrem sport magazin elsősorban, gördeszka, crossmotor, bmx és snowboard-ra specializálódva, de wakeboard híreket is olvashatunk. Szinte naponta frissül a tartalom és rendelkezik egy Alli TV funkcióval ahol sokszor élőben közvetítik az extrem sport eseményeket.

Autós játékok.

Szereted a szabadon játszható netes száguldós játékokat? Ha igen akkor ajánljuk figyelmedbe weboldalunkat. Közel kétszáz versenyzős (autós) játékkal játszhatsz. Kicsiknek és nagyoknak egyaránt garantált a jó szórakozás. A verseny nemsokára idul, te ott akarsz lenni? Jó szórakozást kívánunk! Sziasztok!

Élmény autóvezetés ajándékba, különleges autókkal

Lepje meg rokonait, barátait, szeretteit egyedi, különleges ajándékainkkal és nem mindennapi élményben lesz részük. BMW, Subaru, Evo rally. Ariel Atom, Forma1, Ferrari élmény-vezetés ajándékba minden alkalomra. Minden programunk megvásárolható díszdobozos DVD utalvány formájában is, melyeknek 6 hónap a felhasználási ideje és az ajándékozott dönti el, hogy mikor szeretné felhasználni.

Extremetandem

Ejtőernyős tandemugrás profikkal, 4000 m-ről, a Balatonnál! Professzionális felvétel készül az ugrás minden pillanatáról, melyet DVD formában kapsz meg tőlünk. Igény esetén nagy felbontású fotókat is készítünk az ugrásról! Nálunk a biztonság a minőséggel és jókedvvel párosul! Tandempilótáink csak a legmodernebb felszerelésekkel ugranak, melyeket minden évben bevizsgáltatunk! A csapat tagjai hivatásos ejtőernyősök, ejtőernyős katonák, vagy ex. ejtőernyős katonák! Folyamatosan képezzük magunkat, részt veszünk a legtöbb itthoni versenyen is! Csapatunk tagjai közt többszörös Nemzeti bajnokok is találhatóak! Az ugrásokat általában hétvégén hajtjuk végre, de igény esetén hétközben is ugrunk! Csapatépítő tréningeket is bonyolítunk! Gyere, ha mersz!

Fehermotor.hu

Cégünk hivatalos Yamaha márkakereskedés de márkafüggetlen Offroad szervízként is üzemelünk. Fő profilunk tehát a crossmotorok, quadok forgalmazása és javítása de a tuningolásban is számithattok ránk. Webáruházunkban megtalálható minden amire neked vagy a motorodnak szüksége lehet - motorolajok, alkatrészek, gumik, bukósisakok, protektorok, dekorok, üléshuzatok, kiegészítők, stb. Saját versenyzői csapatttal is rendelkezünk.

Gi klub

A klub célja, hogy a sziklamászás iránt érdeklődőknek és a mászó sportot művelőknek segítséget nyújtson. A sziklamászás-hegymászás körül, a mindennapi emberekben kialakult misztikumot megszüntesse, és így ezt a rendkívül szép és élvezetes sportágat sokak számára elérhetővé tegye. Azoknak akik még csak érdeklődnek, teljes körű tájékoztatást adunk. Létrehoztunk egy folyamatosan bővülő könyvtárat, filmvetítéseket szervezünk, neves hegymászókat hívunk előadásokra. A kezdő és gyakorló mászók számára egyaránt szervezünk különböző szintű tanfolyamokat.

Hőlégballon

Történelmünk legrégebbi és legbiztonságosabb repülési formája a hőlégballonozás. Kétféleképpen lehet kipróbálni; az egyik módja a sétarepülés, amely kb. 1 órás és az évszaktól függően változó (nyáron kb. 350-700 m, télen 1200-1300 m) magasságban utazhatunk a hőlégballonnal. A ballonozás másik módja a függeszkedés, amelynél a ballon rögzítve van egy adott ponthoz, és csak függőlegesen kerül mozgásba. Max. 10-30 m magasra emelkedik jellemzően rendezvényeken lehet kipróbálni ez utóbbi, pár perces szolgáltatást.

Hőlégballon repülés

A hőlégballon repülés az extrém sportok egyik legbiztonságosabb válfaja. Bár első látásra elég hajmeresztőnek tűnik, hogy olyan magasan repül a hőlégballon, melyben utazva felemelő élmény birtokosai lehetünk. Megtekinthetjük a madarak szemszögéből a világot, fotókat készíthetünk, és testmozgás, sport szempontjából sem elhanyagolható az élmény.

Hirdetés
Hőlégballonos sétarepülés

A hőlégballonozás a legbiztonságosabb, a legtermészetközelibb és a legszebb repülési mód. Az utas nem egy szűk fülkében vagy bekötve utazik, hanem egy kényelmes kosárban ahol szabadon mozoghat. Olyan helyeken lehet utazás közben leszállni vagy berepülni, ahova földi járművel sem lehet könnyen eljutni (pl. erdős tisztások). Ezeket más légi járművel nem lehet átélni csak a hőlégballonnal. A repülés teljes időtartama alatt lehet filmezni, fotózni. Élje át ezt a nagyszerű élményt velünk! További információért látogassa meg honlapunkat!

Hungaroring Kart Center

A Hungaroring Kart Center a lehető legmagasabb szintű profizmust kínálja a versenyzők számára. Tökéletes, minden szempontnak megfelelő go kart pálya, a Formula 1-es versenypálya közepén kialakítva. A gokartok tökéletes állapotban vannak. Profi versenyeken lehet részt venni, melyek megnyeréséért értékes nyeremények járnak. Kezdőknek és profiknak is tökéletes szórakozás, kikapcsolódás lehet. Családi vagy céges csapatépítő programnak is remek választás a Hungaroring Kart Center. A pálya Budapesttől nem messze Mogyoródon található kényelmesen, jól megközelíthető helyen.

Kaland sport

Érdeklődik azok iránt a lehetőségek iránt, melyeket a kaland sport különböző válfajai kínálnak az Ön számára? Futó versenyünk remek lehetőség az Ön számára is, ha szeretné a monoton sportolást valami olyannal feldobni, ami merőben eltérő az eddig megszokottól. Honlapunkon minden információt megtalál a témával kapcsolatban, hogy kellően fel tudjon készülni a megmérettetésre.

Lézer Bázis - Laser tag a KÖKI-ben

Budapest legújabb lézerharc pályája a Lézer Bázis a KÖKI Terminálban. A pálya a parkoló sárga jelzésű szektorában található meg és 0-24 órás non-stop nyitvatartással rendelkezik. Nyitási akciónk keretében 50% kedvezményt adunk, továbbá 10% kedvezmény minden 14 év feletti diáknak és 10 főnél nagyobb csoportoknak. További információk a 36 30 646 6887-es telefonszámon, vagy az info@lezerbazis.hu emai címen. A laser tag kiváló testmozgás és csapatépítő élmény lehet. A játékot bárki játszhatja, mert a paintballal és az airsofttal ellentétben nem okoz fizika fájdalmat. Pályánkon maximum 20 fő játszhat egyszerre.

Mászófal

Egyesületünk az elsők között volt Magyarországon, akik mobil mászófalakon tették elérhetővé a mászás élményét. Mi nem csak egy mászófalat biztosítunk, ahol felmegyünk, mint egy létrán, majd leeresztenek, aztán jöhet a következő. Minden alkalommal többféle nehézségű mászóutat építünk, így a különböző képességekkel és fizikai adottságokkal rendelkezők mind meghódíthatják a falat, illetve mindenkinek igazi kihívást jelenthet az adott fal megmászása. Ha mobil mászófalat szeretne bérelni, forduljon hozzánk! Honlapunkon kérhet ajánlatot, mi pedig hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel.

Motocross hírek

Motocrosshirek.hu avagy hírek a motocross világából! Minden hazai MX , quad, enduro versenyekről olvashattok nálunk, de néhány rangosabb külföldi versenyről is tudosítunk. Figyelemmel kisérjük a profi és az amatör liga eseményeit, a junior, serdülő junior és felnőtt versenyeket is. Csatlakozzatok hozzánk és informálodjatok a 2010 versenynaptár eseményeiről.

Motoros játékok

Csíped a sebességet? Élvezed a szabadságot? Gyere velünk és fedezd fel az ingyenes motoros játékok izgalmas világát. Ülj a kedvenceid, Rossi, Talmácsi vagy más sztárok csodagépének nyergébe és add át magad a féktelen száguldás okozta élménynek! Itt egyáltalán nem kell betartanod a KRESZ-t, egy dolgod van csupán: hogy mindenkit megelőzz. Weblapunkon csak minőségi, szabadon terjeszthető motoros játékok kaptak helyet. Jó motorozást kívánunk!

MPora

Bátra kijelenthetjük, hogy a világ legnagyobb extrem sport videó és blog portálja. A vízi sportoktól kezdve a technikai extrem sportokon át mindenről olvashatunk. Trükk leírások, hírek, verseny ismertetők stb.